- Consolidar el domini dels recursos tècnics i madurar l’estil literari propi aplicat al procés d’escriptura d’un llibre de contes.
- Redacció total o parcial del projecte de llibre de contes en la seva concepció definitiva.
- Entrenar la lectura activa i conscient a través de diversos llibres de contes escrits per reconeguts autors i autores de la tradició contemporània, lectura que anirà acompanyada de l’estudi de les unitat didàctiques disponibles en el curs, que analitzen aquestes obres des d’una perspectiva estructural, narrativa i estilística.
L’alumne ha d’iniciar el curs virtual Conte II amb:
- Un mínim de 4 contes i un máxim de 10 contes (amb un límit de 40 pàgines en total) del propi projecte de llibre de contes.
- La descripció del projecte de llibre de contes (elaborada a Conte I, i, si pertoca, ampliada abans de l’inici de Conte II).
Susana Camps Perarnau