Sents passió per la literatura i el cinema? T'agradaria descobrir com es transforma un relat escrit en una obra cinematogràfica? Aleshores, el curs «De la página a la pantalla: cine y literatura» és perfecte per a tu.
En aquest curs, explorarem la relació fascinant entre la literatura i el cinema a través d'algunes adaptacions de relats a la pantalla. Cada classe estarà dedicada a l'anàlisi i el debat d'una pel·lícula inspirada en un relat literari.
Hem seleccionat relats per facilitar la lectura dels textos i pel·lícules que són exemples rellevants d'adaptacions literàries —algunes d'elles fidelíssimes a l'obra original i d'altres que prenen més llibertats creatives—. La pel·lícula final ens permetrà abordar la figura del mateix escriptor dins el cinema.
Totes les pel·lícules que analitzarem estan disponibles a Filmin i, amb la matriculació al curs, obtindràs una subscripció de deu mesos a aquesta plataforma que et donarà accés a totes les pel·lícules abordades al curs i moltes altres joies del cinema.
T’espera un viatge apassionant, des de les paraules fins a les imatges. Descobreix com la màgia de la literatura cobra vida a la pantalla; no et perdis l'oportunitat de gaudir i aprendre de les grans obres literàries i les seves brillants adaptacions cinematogràfiques.
Preu curs :
Si participes en línia
220,00 €
(Aquesta modalitat d'inscripció no requereix ser soci de l'Ateneu Barcelonès)
Consulta els descomptes i les formes de pagament disponibles (aquí >>)